Զբոսաշրջիկները նշել են հյուրանոց ընտրելու ամենակարևոր չափանիշները
Զբոսաշրջիկները նշել են հյուրանոց ընտրելու նշանակալի չափանիշներ և պատմել, թե ինչ կարող է փչացնել դրա տպավորությունը, հայտնում է OneTwoTrip-ը։ Ընկերության մասնագետները հետազոտություն են անցկացրել 1042 օգտատերերի շրջանում, հնարավոր է եղել ընտրել մի քանի պատասխան։ Պարզվել է, որ գինը ամենակարևոր փաստարկն է կոնկրետ հյուրանոցի օգտին։ Նման պատասխան է տվել հարցվածների 71 տոկոսը։ Գտնվելու վայրը գրեթե նույնքան կարևոր է (70 տոկոս):
Սենյակի հարմարությունները, ինչպիսիք են հեռուստացույցի, օդորակիչի կամ ցնցուղի առկայությունը, հաշվի են առնում զբոսաշրջիկների 58 տոկոսը: Իսկ հարմարավետության և սպասարկման մակարդակը կազմում է 46 տոկոս։ Հարցվածների 42 տոկոսը ամրագրելիս առաջնորդվում է այլ հյուրերի կարծիքներով: Հյուրանոցում սնվելու հնարավորությունը կարևոր է հյուրերի մեկ քառորդի համար, իսկ յուրաքանչյուր հինգերորդի համար մոտակայքում ցանկալի է լավ զարգացած ենթակառուցվածքը՝ օրինակ՝ սրճարաններ, թանգարաններ։
Ճանապարհորդների հինգ տոկոսն ասել է, որ զվարճանքը կարևոր է երեխայի համար, իսկ հարցվածների երկու տոկոսը համարում է ընտանի կենդանու հետ հյուրանոցում մնալու հնարավորությունը։
Ամենից հաճախ հակասանիտարական պայմանները փչացնում են հյուրանոցի տպավորությունը. կեղտոտ սենյակները, միջատները վանում են ճանապարհորդների 84 տոկոսին։ Հյուրերի 80 տոկոսը բացասական հույզեր է ապրում, երբ տեսնում է վատ վերանորոգված և հին կահույքով սենյակ:
Բացի դչանից, հյուրանոցատերերը պետք է ավելի շատ ուշադրություն դարձնեն, որպեսզի հյուրանոցի լուսանկարները համապատասխանեն իրականությանը, հակառակ դեպքում նրանք վտանգի են ենթարկում հաճախորդների 69 տոկոսին: Անբարյացակամ անձնակազմը կարող է փչացնել տրամադրությունը հարցվածների 67 տոկոսի համար:
Զբոսաշրջիկների մոտավորապես կեսը պատրաստ չէ համակերպվել սենյակի անսարք տեխնիկայի և կոտրված կահույքի, մեկնելուց հավելյալ վճարների և սենյակներում լսելի աղմուկի հետ: Բարձրորակ ինտերնետը կարևոր է հյուրերի 39 տոկոսի համար: Ճանապարհորդների տրամադրության վրա ամենաքիչ ազդեցությունն ունենում է երկարատև գրանցման ընթացակարգը և այլ հյուրերի պահվածքը: Դրանք նշել է հարցվածների մեկ քառորդից էլ պակասը։