Զբոսաշրջիկները նշել են հյուրանոց ընտրելու ամենակարևոր չափանիշները

19:31 Օգոստոս 21 2023
*
Իմացիր ինչպես
Զբոսաշրջիկները նշել են հյուրանոց ընտրելու ամենակարևոր չափանիշները

Զբոսաշրջիկները նշել են հյուրանոց ընտրելու նշանակալի չափանիշներ և պատմել, թե ինչ կարող է փչացնել դրա տպավորությունը, հայտնում է OneTwoTrip-ը։ Ընկերության մասնագետները հետազոտություն են անցկացրել 1042 օգտատերերի շրջանում, հնարավոր է եղել ընտրել մի քանի պատասխան։ Պարզվել է, որ գինը ամենակարևոր փաստարկն է կոնկրետ հյուրանոցի օգտին։ Նման պատասխան է տվել հարցվածների 71 տոկոսը։ Գտնվելու վայրը գրեթե նույնքան կարևոր է (70 տոկոս):

Սենյակի հարմարությունները, ինչպիսիք են հեռուստացույցի, օդորակիչի կամ ցնցուղի առկայությունը, հաշվի են առնում զբոսաշրջիկների 58 տոկոսը: Իսկ հարմարավետության և սպասարկման մակարդակը կազմում է 46 տոկոս։ Հարցվածների 42 տոկոսը ամրագրելիս առաջնորդվում է այլ հյուրերի կարծիքներով: Հյուրանոցում սնվելու հնարավորությունը կարևոր է հյուրերի մեկ քառորդի համար, իսկ յուրաքանչյուր հինգերորդի համար մոտակայքում ցանկալի է լավ զարգացած ենթակառուցվածքը՝ օրինակ՝ սրճարաններ, թանգարաններ։

Ճանապարհորդների հինգ տոկոսն ասել է, որ զվարճանքը կարևոր է երեխայի համար, իսկ հարցվածների երկու տոկոսը համարում է ընտանի կենդանու հետ հյուրանոցում մնալու հնարավորությունը։

Ամենից հաճախ հակասանիտարական պայմանները փչացնում են հյուրանոցի տպավորությունը. կեղտոտ սենյակները, միջատները վանում են ճանապարհորդների 84 տոկոսին։ Հյուրերի 80 տոկոսը բացասական հույզեր է ապրում, երբ տեսնում է վատ վերանորոգված և հին կահույքով սենյակ:

Բացի դչանից, հյուրանոցատերերը պետք է ավելի շատ ուշադրություն դարձնեն, որպեսզի հյուրանոցի լուսանկարները համապատասխանեն իրականությանը, հակառակ դեպքում նրանք վտանգի են ենթարկում հաճախորդների 69 տոկոսին: Անբարյացակամ անձնակազմը կարող է փչացնել տրամադրությունը հարցվածների 67 տոկոսի համար:

Զբոսաշրջիկների մոտավորապես կեսը պատրաստ չէ համակերպվել սենյակի անսարք տեխնիկայի և կոտրված կահույքի, մեկնելուց հավելյալ վճարների և սենյակներում լսելի աղմուկի հետ: Բարձրորակ ինտերնետը կարևոր է հյուրերի 39 տոկոսի համար: Ճանապարհորդների տրամադրության վրա ամենաքիչ ազդեցությունն ունենում է երկարատև գրանցման ընթացակարգը և այլ հյուրերի պահվածքը: Դրանք նշել է հարցվածների մեկ քառորդից էլ պակասը։

Հարակից նյութեր

Անվանվել են մոծակների խայթոցից առաջացած քորից ազատվելու պարզ եղանակներ
Իմացիր ինչպես
23:03 Հունիս 09 2023
Մոծակների խայթոցից առաջացած քորը կարող եք թեթևացնել պարզ եղանակներով, օրինակ՝ սառույցի խորանարդիկների միջոցով, ասել է համաճարակաբան Նիկոլայ Դուբինինը։ Բժիշկը «Lente.ru»-ին … ...
Հոգեթերապևտը հայտնել է, թե քանի օր արձակուրդ է պետք մարդուն առողջ հոգեվիճակի համար
Իմացիր ինչպես
17:22 Մայիս 21 2023
Հոգեկան և նյարդային վիճակը լիովին վերականգնելու համար մարդուն անհրաժեշտ է տարեկան 21-28 օր արձակուրդ։ Հանգստի նման օպտիմալ տևողության մասին խոսել … ...
Ինչպես հարաբերություններում խուսափել կոնֆլիկտներից
Իմացիր ինչպես
23:53 Ապրիլ 21 2023
Հոգեթերապևտ Անդրեա Վոկթերը նշել է հարաբերություններում կոնֆլիկտներից խուսափելու պարզ ուղիներ: «Psychology Today»-ի իր սյունակում նա խորհուրդ է տվել չսպասել, որ … ...
Ինժեները պատմել է, թե ինչպես տուն կառուցել, որ այն դիմակայի երկրաշարժին
Իմացիր ինչպես
23:14 Մարտ 25 2023
Ինժեներ, նախագծային և տեխնիկական փաստաթղթերի մշակման փորձագետ Դմիտրի Մամինը «Իզվեստիային» պատմել է, թե ինչպես ամրացնել տունը, որպեսզի այն կարողանա դիմակայել … ...
ԱՄԵՆԱՇԱՏ ԸՆԹԵՐՑՎԱԾՆԵՐԸ
Լրահոս
ԼՐԱՀՈՍ
Կոտայքի Ջրառատ գյուղում հրդեհ է բռնկվել
Նորություններ
18:43 Մայիս 01 2024
Փրկարարները դի են դուրս բերել ձորակից
Նորություններ
15:49 Ապրիլ 20 2024
Արարատ Միրզոյանը կմեկնի Սաուդյան Արաբիա
Նորություններ
20:51 Ապրիլ 16 2024

Test